onsdag 19 december 2012

Vårjacka

Det är inte varje dag man köper en jacka för framtida bruk i vecka 40.. Det har iallafall jag gjort idag. Kanske inte var världens mest smarta idé, men jag behöver verkligen en snygg och funktionell vårjacka till  kommande barnvagnspromenader till våren. Den är rätt trång nu, och jag försökte jämföra med en av mina andra jackor som även den sitter tight (eller snarare vråltight) just nu, så det är bara att hoppas på att den sitter bra till våren när jag förhoppningsvis kommer ha mindre mage.

Tenson Lovis.

2 kommentarer:

  1. Ååå, så smart att fixa jacka redan nu. Jag har tänkt i flera veckor nu att jag ska köpa ett snyggt regnställ till kommande barnvagnspromenader. Jag får nog ta tag i det snart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade sån tur att jag fick ett regnställ när jag fyllde år i höstas, och jag har en känsla av att det kommer användas flitigt vid kommande barnvagnspromenader.
      Regnbyxorna jag fick var också svarta så det passar bra ihop med denna jackan som även kan använads som regnjacka, dock kanske inte om det ösregnar (men då kanske jag inte är ute och går ändå).

      Tror de har bra paketpris på regnställ på Stadium om du ska shoppa nu :)

      Radera