torsdag 20 december 2012

Tre år

Tiden går fort, vilket jag verkligen märkt av i år! Herregud, vart tog 2012 vägen? Idag firar min kära Micke och jag tre år, tre fantastiska år tillsammans! Jag skulle inte klara en sekund utan honom och är så oerhört tacksam att han är Min och att han står ut med mina nycker och märkliga idéer. Du är meningen med mitt liv och jag vill leva varje dag med Dig. Vår kärlek är fantastisk och stark och resulterar snart i ett litet mirkel. Tre år tillsammans och två blir tre ♥.

Falsterbo, sommaren 2010.

På kryssning i medelhavet, sommaren 2012.

Snart tre ... ♥

4 kommentarer:

  1. Stort grattis till er!

    Tomten har redan levererat.. :) Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Vad kul, då kan du fota en massa i jul!
      Kram

      Radera
  2. Stort grattis till er!! Fantastiskt när man hittar någon man vill dela sitt liv med! Inte det allra lättaste. Tiden går fort när man har roligt med :) herregud! Jag och patric har snart vart ihop i 8,5 år!!! Även om det känns som vi alltid varit tillsammans undrar msn vart tiden tagit vägen! Jag måste ju åldrats väldigt ;))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taack!
      Håller med, känns som att vi varit tillsammans i all oändligthet (på ett bra sätt då). Hoppas att vi alltid komma hålla ihop min stora kärlek och jag.
      Ni är så fina ihop, så jag hoppas det samma för er <3

      Radera