torsdag 13 december 2012

Lucia

Haft en mysig lucia som startade med lite hemlighetsmakeri av julklapp till Micke. Kan ju inte skriva vad, men det är iallfall ingen vanlig julklapp! Sen mötte jag upp tre söta mammor och tre söta bebisar för lunch på Vapiano, lika trevligt och mysigt som alltid. Åhh, vad jag längtar efter min egen bebis nu!!

Efter lunchen gick vi förbi Hansa en sväng och jag köpte julklapp till Micke. Sedan promenerade jag hem för att laga mat. Efter maten gick Micke och jag till Folkets park och kollade på årets Luciatåg i kylan, för brrr vad kallt det var, men det var stämningsfullt och mysigt att stå ute i snön och lyssna på alla luciasånger.

4 kommentarer:

  1. Det låter som en väldigt härlig dag tycker jag :-)
    Ha en fin fredag nu
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Stanna ni och titta på eldshowen efter med? Tyckte de hördes så tråkigt dåligt från luciornas sång...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, vi såg bara luciatåget och någon minut in på det andra då jag tyckte det var så jääädrans kallt. Var du där och såg det?

      Radera
  3. Jo, vi stod kvar på eldshowen efter... Kallt var de, men kändes väldigt behagligt jämfört med andra kvällar :-)

    SvaraRadera