fredag 7 december 2012

Redan fredag

Herregud vad den här veckan har gått fort, kan inte fatta att det redan är fredag - det känns som tisdag typ. Jag har inte direkt gjort något vettigt i veckan heller, det har mest blivit promenader och pyssel med mitt senaste projekt som jag ska visa er senare.
 

Ikväll ska Micke på afterwork med sitt gamla jobb, så jag ska mysa till det med en tjejfilm och massa tända ljus. Imorgon ska vi sova lääänge vilket verkligen behövs då jag varit sjukt trött denna veckan.. Vi ska baka lussekatter imorgon, mysigt!

3 kommentarer:

  1. Vet inte var denna veckan blev av, vi skulle ju styra upp date!
    Kan inte du skicka ditt telefonnr i ett mail?
    f.pernilla@gmail.com

    KRAM & hoppas ni har en härlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här, jag har haft fullt upp fast att jag inte gjort nåt speciellt egentligen. Fattar inte vart tiden tar vägen..?
      Tack och hoppas att ni också har en härligt helg :)
      Kram

      Radera
  2. Åh, när jag var gravid hade jag dille på risgrynsgröt. Jättekonstigt, eftersom jag kräktes hela graviditeten och mådde jätteilla av just ridgrynsgröt.. men jag var konstant sugen på det. :)

    SvaraRadera