tisdag 25 december 2012

Julafton

Hade en fantastiskt julafton igår! Mysig morgon med långfrukost och mini-julklappsöppning. Vid två-tiden kom Marianne och vi gjorde ordning all julmat som vi sedan åt så mycket av att man nästan storkande (som alltid på jul). Det var riktigt roligt och mysigt att fira julafton med Mickes mamma, samatidigt som jag verkligen sakande mamma, pappa, Jon och Eric. Pratade med dem ett par gånger på telefon, och vi träffas ju snart, men det var ändå något som saknades sådär på julafton. På kvällen agerande Micke tomte i en spelade tomteluva som var en lite rolig grej Marianne hade mig sig. Något bra måste jag gjort i år, för jag fick en massa julklappar - och vi som bara skulle köpa något litet till varandra eftersom ingen av oss direkt önskade något. Vi fick dessutom nya fina soffkuddar och en filt med stjärnor och supersöta Mexx-bebiskläder!

Nykokt risgrynsgröt till frukost.


Min stora kärlek - utan dig är jag inget!

Vår julklapp höll sig i magen ♥.


Tomten kom i år också!

Julklappsöppning.

Fina svärmor.

Spännande!

Efter klappöppningen mös vi framför tv:n och åt massa gotta.
 
Vi var uppe länge igår och låg i soffan och kollade på film. Jag slumrade till några gånger, var rätt trött efter en lång med underbar dag!

5 kommentarer:

  1. Tack detsamma Jessica :)

    Vad fina bilder! Du strålar med din fina bebismage!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Fina, vackra och mysiga bilder! Jag hade oxå en fin dag.

    SvaraRadera
  3. Vackrare höggravid får man leta efter och åhh vad fin du är i rött :-)
    Låter som om det var en härlig julafton!
    kramar

    SvaraRadera