tisdag 25 december 2012

Bf

Idag har jag bf, beräknad förlossning. Jag har varit gravid i 280 dagar, i 39 veckor och 6 dagar - hur länge som helst samtidigt som tiden bara sprungit iväg! Helt sjukt när man tänker på det, men så är det iallfall. Än har jag inga känningar, mer än att det idag spänt lite i nederdelen av magen, bäckenet kanske? Men som jag sagt innan gör det mig inte så mycket att gå över tiden, och än är det ju ingen tid att ha gått över, finns ju de som gått över i över två veckor, så jag ska inte klaga - vilket jag absolut heller inte gör!

 
Lilleman är precis lika välkommen, när än han väljer att komma ♥.

4 kommentarer:

  1. Ohh så spännande!! Snart är ni tre och världens förändras till en helt fantastiskt magisk plats!

    Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande är verkligen rätt ord, längtar så himla mycket!

      Radera
  2. Spännande! Dags när som helst nu alltså! :-)

    SvaraRadera
  3. Åh vad spännande och vad skönta tt du känner dig så lugn!

    Jag går in i vecka 36 idag och jag känner mig redan otålig. Är så trött på att vara gravid... :-)

    KRAM

    SvaraRadera