tisdag 18 december 2012

Obokad dag

Idag är första dagen på länge som jag inte har något inbokat, och det är såå skönt! Jag har bara tagit det lugnt, kollat på serier och slagit in julklappar. Idag behöver jag inte ens laga mat, för det blev så mycket över igår så den står och bara väntar i kylskåpet. Åhh, så skönt att inte göra någonting - precis vad jag behöver då jag den senaste tiden varit extremt trött dagtid, men så fort det blir kväll försvinner tröttheten vilket gör att jag är uppe rätt sent.

8 kommentarer:

  1. Eftersom tiden är knapp såhär års. Tittar jag nu in. Till en av mina favoritbloggar. En vecka före jul. Med en liten hälsning från Hemma På Våran Gata I Stan... God Jul och Gott Nytt År Önskar Mikaela med Liam 2008 och Filippa 2012.

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som om någon varit riktigt snäll ;-)

    Du gör helt rätt i att bara ta det lugnt, kolla serier osv. Det är ju dessutom helt perfekt väder för sådana aktiviteter.

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vädret är tyvärr inte direkt uppmuntrande så det är med gott samvete jag slappar.
      Kramar

      Radera
  3. Så skönt med lugna hemma-dagar då och då! Man behöver det!

    SvaraRadera
  4. Ibland är det så skönt att bara ta det lugnt och vara hemma! Vilka fina julklappar du fixat också!

    Kramar

    SvaraRadera