fredag 19 oktober 2012

Tjejmiddag

Har haft en riktig toppenfredag! Vaknade vid 14-tiden (jobbat natt några dagar nu) och gick ut på en skön promenad i höstsolen. Sedan städade jag och lagade mat då jag Jennifer och Sara skulle komma på tjejmiddag. Vi åt tacos och pannacotta och pratade och skrattade en massa, alltid lika trevligt! Är så himla himla glad att jag hittat de två underbara tjejerna!!! Har alltid lika roligt när jag är med dem!


Fick present då jag fyller år imorgon. Älskar taxkortet! Skulle gärna ha den bilden som tavla i barnrummet sedan!

Finaste Sara och Jennifer ♥.
 
 

Mums med pannacotta!
 
Nu blir det sängen, får finfrämmat imorgon! Längtar!

2 kommentarer:

  1. Åh Grattis fina Jessica!! Hoppas du får en härlig födeledag!:) Stor Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Hade verkligen en toppendag!
      KRAM

      Radera