lördag 13 oktober 2012

Skötväska OiOi

Har äntligen hittat en skötväska som både passar vagnen och både Micke och mig. Micke ville inte att skötväskan skulle vara för "tjejig" vilket blev lite klurigt eftersom många fina skötväskor är just rätt "tjejiga". Den är från OiOi och är riktigt smart och praktisk. Finns massa plats i den och det följde med skötunderlägg, flaskvärmare, servettetui och en liten neccesär.

Väskan kan lätt hängas på vagnen med hjälp av insydda hakar, man behöver alltså inte hänga den i axelremmen.


Jag gillade att innerfodret var i en annan färg än svart!


6 kommentarer:

  1. Fint väska! Jo, jag trivs på praktiken. I början var det så mycket att ha koll på osv. Men nu är det intressant o känns mycket bättre :)

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Härligt att höra :) Min första ssk-praktik var också på infektion och jag tyckte det var riktigt intressant, skulle kunna tänka mig att jobba på infektionsavdelningen någon gång :)

    SvaraRadera
  3. den ser verkligen fin ut! hade jag hittat den innan majson så hade jag nog också köpt en sådan :)
    puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Jag tror den kommer bli super :)

      Radera
  4. Vi har den väskan och tycker att den är kanon. Bra storlek, fack och tillbehör. Tror att du kommer att bli nöjd :-)

    SvaraRadera