torsdag 25 oktober 2012

Besök hos bm

Startade denna torsdag med ett barnmorskebesök. Allt var toppen med bebis, och egentligen med mig också. Jag hade lite surt pH, men det kan tydligen gå upp och ned så det skulle inte vara någon fara med det - skönt! Vi bokade in sista tiden, som isåfall, om jag går över tiden blir 3:e januari. Känns så avlägset- 3:e januari.. Samtidigt som det börjar kännas alldeles för nära. Den sista tiden har verkligen gått fort!

Bebis ligger med huvudet neråt, hoppas att det håller sig så nu.


Hjärtljud: 150 slag/min
SF-mått: 31cm
Blodtryck: 125/80 mmHg
Hb: 125 g/l

2 kommentarer:

  1. Skönt att bebis mår bra:)
    Jag bara äääälskar dina skor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltid lika skönt att höra att bebis mår bra :)
      Älskar också mina skor, de är supersköna OCH jag kan ha mina inlägg i :)

      Radera