fredag 12 oktober 2012

Fredagsmys

Här om dagen fick jag två supersmarta ljus av Mickes söta mamma. De gå på batteri och är kalas att ha i kakelugnen då vi inte kan elda i den. Tidigare har jag haft värmeljus i kakelugnen, men det blir så sotigt i den så de här batteridrivna ljusen har redan sin givna plats!

Endless candles.
 

De ser riktiga ut och går lätt att missta för riktiga levande blockljus!
 
 
Jag är totalt slut efter dessa tre nätter och det ska bli sååå skönt med helg och tre dagars ledighet!
Köttfärssoppan står på spisen och ska serveras tillsammans med nybakt bröd. Godisskålen står på soffbordet. Jag har klätt mig i myskläder och lagt täcket och kudden i soffan (det är 17 grader kallt i lägenheten) - nu är det fredasgsmys!

4 kommentarer:

  1. Vad smart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns ju inget som slår levande ljus, men till detta är de riktigt bra :)

      Radera
  2. Fint o mysigt! Jag är också ledig helgen, från praktiken på infektion

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att du är ledig i helgen!
      Hoppas det går bra på praktiken :)

      Radera