fredag 10 april 2015

Nu är det klippt!

Jag tycker verkligen att det är fint med lite längre hår på pojkar. Men hur fint det än är så är det tyvärr galet opraktiskt i denna åldern. Det är segt att spara ut, krångligt att hålla på med tosfar och spännen och det är synd om Nils när håret inte är uppsatt och han får det i ögonen. Dessutom tycker jag att tofsen bara var söt i början, nu på slutet har jag verkligen varit less på den. Det tog ändå emot när jag ringde min frisör Mia på morgonen idag och undrade ifall hon hade någon tid till en barnklippning, för jag tycker ju att det är såå fint med lagom långt hår. Så när vi var på väg till frisörsalongen ville jag typ bara lägga mig ner och gråta över att hans fina blonda "lockar" skulle ryka.

Nu efteråt - vad fasiken tänkte jag med?! Den här nya kortare frisyren är ju SÅ snygg! Varför har jag envisats med att spara ut hans hår? Han passar ju verkligen i denna kortare frisyr!!! Nils sa själv "vilken snygg kille".






3 kommentarer:

  1. Ja, jag tycker att han blev mycket snyggare med lite kortare hår! Och kul att han också blev nöjd.

    SvaraRadera
  2. Min pojke är verkligen så lik din kille på "före" bilden här. Har velat fram och tillbaka sedan innan sommaren om vi ska klippa honom men det känns ju helrätt när jag ser hur din kille blev efter. Har du någon bild från sidan och bakifrån? :) Även om jag vet att det är länge sen...

    SvaraRadera