fredag 2 januari 2015

Vecka 24

Nu när jag varit långledig känner jag stor skillnad med sammandragningar och smärta i magen och ljumskarna. Jag har aldrig ont i varken magen eller ljumskarna och sammandragingar får jag extremt sällan och om de kommer så är det alltid på kvällen men inte på långa vägar så smärtsamma som när jag jobbade.

Kroppen: Magen är inte lika utspänd som den varit ett par veckor. Locket i örat har försvunnit, så himla skönt! Min hy i ansiktet har blivit bättre och förutom de röda märken som blivit efter de finnar jag haft så är nog huden bättre nu jämfört med innan jag blev gravid.
Vikt: + 4 kg

Mat: Jag blir inte lika mätt så fort som jag tidigare blivit.

Bebis: Det röjs runt ganska så mycket nu och vissa kickar kan man se utifrån magen.




Här kan ni läsa om vecka 24 när Nils låg i magen.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar