onsdag 21 januari 2015

L'Oréal Brow Artist Plumper

Jag brukar fylla i mina ögonbryn med Anastasias brynskugga. Men så gjorde jag ett pulsinköp i julas då jag tyckte att det lät så bra med en produkt som gav både färg och höll brynen på plats. Och det visade sig vara ett himla bra pulsinköp för denna ögonbrynsmascara gör mer än att bara ge färg och hålla på plats, den fyller dessutom ut brynen så att de ser tjockare och fylligare ut med hjälp av små fibrer.

Jag älskar denna brynprodukten, och kommer definitivt inte byta i första taget.


L'Oréal  Brow Artist Plumper i färgen medium/dark. 




2 kommentarer:

  1. Har också den (fick den av Loreal för att prova) men använder den sällan. Fast den är väldigt bra för det! Gillar att borsten är liten och att det är fiber i som hjälper till att fylla ut precis osm du säger.Jag kan tyvärr inte ha endast denna utan får komplettera med tex penna då mina bryn är så glesa och brynet så smalt och oformligt. Men toppen absolut!

    SvaraRadera
  2. Ah, smart at även använda penna/eller skugga OCKSÅ, det måste ju bli grymt snyggt slutresultat :)

    SvaraRadera