fredag 26 december 2014

Liten sjukling

Nils är sjuk. Riktigt sjuk. Han har ju varit sjuk förr, men liksom mer förkyld och med ganska hög feber. Han är förkyld även nu, och har 39-40 grader i feber, men nu är han påverkad, till skillnad från de andra gångerna när han varit sjuk. Nu vill han inte äta eller dricka (han vill inte ens ha Piggelin) och han vill bara ligga i famnen alternativt bli runtburen på. Det är faktiskt riktigt mysigt att han vill gosa och vara så nära nära hela tiden, men det är såå synd om honom för han är såå hängig och dålig.. De senaste nätterna har han sovit mellan Micke och mig och han jämrar sig igenom nätterna. Hoppas att han blir frisk snart, väldigt snart.

Igår morse var jag ute tidigt på morgonen för att röra lite på mig. Utsikten nere vid Nösnäs var fantastisk. 

Liten kille som bara vill ligga nära nära.

Efter att Alvedonen kickat igång kickade även Nils igång och blev hur pigg som helst och vill inte alls sova. Så vid 22-tiden låg vi alla tre i sängen och myste och kollade på Suits. Nils var hur nöjd som helst och somnade tillslut tätt intill mig. 

1 kommentar:

  1. Lille gubben ��
    Jack har aldrig varit påverkad av feber på det sättet. Hoppas att det har vänt nu i alla fall och att han blir sitt vanliga glada jag igen.
    Och grattis till 2-åringen!!!
    Stor kram

    SvaraRadera