söndag 21 december 2014

Fjärde advent

Nils sov som en stock inatt, gav inte ifrån sig ett pip. Jag vaknade fem och kunde absolut inte somna om. Låg och slumrade i sängen fram till halv åtta när jag fick väcka Nils. Det är så typiskt att jag inte kan sova länge när Nils gör det för en gångs skull.. På förmiddagen tog vi en promenad till morfar och Eva för en fika. Sedan hem och lägga Nils för att sova middag och därefter åkte mamma och jag ner till torget. Jag köpte flera nagellack (har fått dille på att måla naglarna nu när jag är långledig), en pyjamas till Nils och en vinterjacka och mössa och halsduk till mig själv.

När vi kom hem sedan hade pappa väckt Nils och matat honom. Så efter att vi själva ätit mat pysslade mamma och pappa med Nils och tågbanan, Nils var alldeles salig och ville absolut inte gå och lägga sig sedan på kvällen.

Adventsfrukost på Mogatan.

Nils och "moffa" läser bok.

Jacka från Elvine och kashmirhalsduk från MQ. Hittade ingen bild på mössan men den har samma färg som halsduken och är även den från MQ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar