fredag 15 maj 2015

Push present

Detta otroligt fina halsband fick jag av Mikael, som push present. En push present är en present som den blivande pappan ger till sin partner för att visa sin uppskattning och för att fira den speciella händelse det är att föda ett barn. Det är två silverberlocker som hänger i en lång silverkedja, på ena berlocken står det Nils och på den andra står det Olle, så att jag alltid kan bära dem med mig, nära mitt hjärta. Jag blev så otroligt glad, jag älskar halsbandet och tycker att det är så vackert samtidigt som jag älskar tanken på att alltid bära med mig mina barn.

Just nu har jag bytt till en kortare kedja då den som följde med berlockerna är 70 cm lång, och passar därför utmärkt då man vill ha det utan på en tröja, blus etc. Nu när jag har berlockerna i en kortare kedja kan jag ha halsbandet på mig hela tiden och det passar ju till allt, oavsett vad jag har på mig.

Halsbandet kommer från Atom 47, som ligger här i Malmö. 

Nils och Olle.

4 kommentarer:

  1. Jättefint!
    Jag fick minsann ingen push-present ����

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)
      Man får flörta lite, så kanske det ger utdelning ;)

      Radera
  2. Oj vilken fin =) har inte heller fått nån push-present, men iof födde jag ju med planerat snitt ;P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch, det spelar väl ingen roll om man fött med snitt eller inte, förlossning som förlossning :) Dessutom har du ju burit ert barn i magen under 9 månader :)

      Radera