lördag 2 maj 2015

Lördag som känns som söndag, men på ett bra sätt.

Även denna dag har varit lugn, men samtidigt intensiv. Hela dagen har jag tänkt att det är söndag, men det är ju faktiskt lördag!

Jag var helt slut när mamma, pappa och Eric åkte hem vid 15-tiden. Vi var ute större delen av dagen och solen sken, det var ganska kallt, men skönt så fort man satt i lä. Vi hade turen att kunna sitta utomhus och äta lunch, det var till och med så varmt att jag tog av mig jackan, men det var som sagt när man satt i lä. Lunchen intog vi på Casual Streetfood, och hälften av gänget åt fish and chips, och andra hälften fish tacos (som är sååå gott!). Både Nils och lillebror sov i vagnen, så vi alla kunde äta lunch i lugn och ro. Efter lunchen gick vi en promenad och det var riktigt skönt att få röra lite på sig.

Donkeyn i duo - helt klart bästa syskonvagnen.

Bröderna Wesström - den ena sovande och den andra på g att somna.

Mamma och Eric.

Pappa och jag. 


Kolla kolla kolla, det är SANT; de sov båda två under två timmar!


Fish tacos - såå jäkla gott! 


Min fina fina Micke! 

6 kommentarer:

  1. Visst är det härligt att det bara är lördag?!
    Skönt att du är så nöjd med vagnen precis som jag är med vår även om det är olika modeller. Hade nog trivts med donkeyn också men mest nöjd är jag ändå med att vi sparade nästan 10.000 på vår modell.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa :)
      Nackdelen med Bugaboo är ju att de är så dyra.. Men efter att ha haft tre Emmaljunga (som även de är dyra) och två Bugaboo så tycker jag nog ändå att det är värt det :)

      Radera
  2. Såg gott ut! Har du några bra rekommendationer vad man gör i Malmö en fredag? Ska ju dit näst nästa helg och tänkte köra stan på fredag och CPH lördag. Bra shoppingställen och restauranger? Något man bara MÅSTE se/göra när man är där? kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lilla torg på fredagen kanske, om det är fint väder kan du dricka rosé på nån mysig uteservering och äta god mat, det finns massa olika restauranger på lilla torg.
      Kanske kan vara kul att besöka Emporia som är jättestort köpcentrum. Om du vill till ett köpcentrum lite mer i stan så tycker jag att Triangeln är jättebra och har bra utbud :)

      Radera
  3. Tack för tipset! Ligger Åhléns i någon av de köpcentrumen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhlens finns precis utanför Triangeln :) Men det är inte lika stort som Åhlens inne i stan. Men om du ska till lilla torg så ligger Åhlens inne i stan väldigt nära lilla torg, så har det inte stängt kan du ju gå dit samtidigt :)

      Radera