torsdag 9 juli 2015

REA-shopping

Ussh så tråkigt väder det är idag.. Regnet öser ner och det blåser som attan, rena höstrusket! Därför har vi ägnat oss åt REA-shopping idag, vi hann visserligen bara med Åhlens och MQ med två barn i vagnen, men det gjorde inte så mycket, för jag hittade en hel del, vilket även Micke gjorde. Jag hittade en fin cremevit klänning att ha på Olles dop, några linnen och kortärmade blusar, två par jeans, ett par baströjor och två stickade tröjor. Jag brukar oftast inte ens titta åt REA-grejer då jag inte tycker det finns nåt att ha, alternativt att man köper för att det är billigt, och sedan hänger det bara i garderoben och blir aldrig använt. Men nu idag har jag verkligen hittat kläder som jag annars också hade köpt, och dessutom var de ju minst 50% billigare, hur bra är inte det?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar