onsdag 1 juli 2015

Familjeselfie

Hittils har denna sommaren inte direkt bjudit på något sommarväder. Men idag har det minsann varit riktig sommarvärme och underbart solsken! Nils hade varit på vattenlekplatsen på Rosengård med dagis och lekt och haft skoj i det underbara vädret, så när jag var och hämtade honom var han helt utslagen. Efter lite vila och middagsmat i magen fick han ny energi och vi gick till Folkets park och la oss på en filt och hade det gott. Micke och Nils spelade fotboll en stund och Olle och jag låg och pratade, ja, det var väl mest jag som pratade men ändå.

Nu håller jag både tummar och tår för att sommarvärmen är här för att stanna!


2 kommentarer:

  1. Kul med hela familjen på bild.
    Hoppas hoppas hoppas att det är såhär fint väder i juli och augusti nu, älskar det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte för att det blev en bra bild, men kul att alla fyra är med på den, det är ju huvudsaken :)
      JAAA, det hoppas jag med :)

      Radera