lördag 4 juli 2015

Äntligen

Äntligen händer det något gällande Olles allergi.Igår ringde jag allergimottagningen och sa vad de hade sagt till oss på barnakuten, dvs att börja äta mjölk. Jag sa även att läkaren skrivit ytterligare en remiss till just allergimottagningen. Jag frågade om de tyckte att jag skulle börja med mjölk igen, de sa att jag självklart fick göra som jag ville, men sjuksköterskan jag pratade med sa att om det hade varit hon, och hon upplevde att hennes barn blev bättre utan den kost som uteslutits - så hade hon inte börjat med mjölk. Så det kändes ju skönt att få lite bekräftelse på det, speciellt utav en som jobbar med just allergier. Hon sa även att de skulle försöka att ordna en tid till dem på allergimottagningen i nästa vecka. Så nu håller jag tummar och tår stenhårt för att Olle får komma dit i nästa vecka, och ännu hellre i början på veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar