fredag 25 september 2015

Status mjölk

Nu har jag ätit helt vanlig kost, dvs med mjölkprotein i snart tre veckor och Olle har inte reagerat! Det känns så himla bra och jag är såå glad för hans skull! Hittills har han bara fått mjölkfri gröt, men den tog slut igår så nu ska jag prova vanlig gröt och jag håller tummar och tår för att det går bra!

Han får prickar då och då, men de försvinner efter någon dag då man smörjer med Miniderm,och jag har liksom aldrig hunnit sluta att smörja med mjukgörande.. Men om allt går bra nu så borde jag kunna sluta även med Miniderm snart.


1 kommentar:

  1. Så himla härligt! Och småskönt för dig att kunna äta vad du vill igen. För några månader sedan behövde nog Olle att du åt specialkost, men verkligen skönt att mage och utslag "hänger med" nu. Bra jobbat!

    SvaraRadera