torsdag 3 september 2015

Boss Jour Lumineuse

Äntligen har jag hittat en ny parfym som jag verkligen gillar. Jag har haft CLEAN:s Skin i fyra, fem år kanske och även om jag fortfarande tycker att den luktar gott så är jag trött på den och sugen på en ny doft. Jag har letat länge efter en parfym som inte luktar för mycket, utan mer "vardagligt" men inte trist och tråkigt, gärna friskt och fräscht, men inte "tvåligt" och lite sött och blommigt utan att bli för kvalmigt. Ja, och nu har jag äntligen hittat den perfekta doften; Boss Jour Lumineuse. Den är alldeles precis lagom men sticker ändå ut lite grann och är precis det jag söker, den är perfektion enligt mig.


5 kommentarer:

  1. Kul att du hittat rätt!
    Det där med parfym är en djungel. Och parfym som luktar gott på andra gör inte det på mig. All parfym luktar konstigt på mig. Ett tag körde jag Hugo boss deep red men den var inte riktigt bra. Sen körde jag amour amour. Gillar egentligen lukten men den är för stark och påträngande. Sen har jag haft Sarah Jessica parkers men sällan använt den och den köpte jag för typ 5 år sedan. Borde ta tag i att hitta en ny. Vill lukta lite men gott. Friskt och fräscht men ändå djupt och mystiskt. Ska kanske lukta på denna och se hur den är på mig. Tack för tipset.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snygg och stilren flaska också!
      /Jenny igen

      Radera
    2. Då borde du verkligen lukta på denna, även jag vill lukta lite men gott :) Prova även CLEAN:s Skin, den hade jag i flera år innan jag köpte denna från Boss :)

      Radera
    3. Har båda dofterna på mig just nu, en på varje handled. Och även om bossen luktar gott blir den för stickig på mig. Men cleans skin var ju kanongod! Ska prova den igen på både handlederna och vid halsen men detta kan mycket väl vara min nästa parfym. TACK för tipset!
      Kram

      Radera
    4. Kul att du gillar CLEAN, den är underbar :)

      Radera