tisdag 8 januari 2013

Mammafika

För att bryta allt negativt och få lite positiv energi gick jag och Nils idag bort till Pernilla och Astrid för en mammafika. Riktigt skönt att komma hemifrån en sväng och ladda lite ny energi och få prata med fyra andra fina mammor. När jag kom hem sen kände jag mig på mycket bättre humör.

Pernilla bjöd på massa godsaker!

Nils sov så snällt i sin vagn.

När vi kom hem sen var Nils lite gnällig och inget var bra. Blöjan var torr, magen mätt osv. Så fort jag la tillbaka honom i hans säng började han grymta, så jag tror det var lite extra kärlek och närhet han vill ha då han tystnade på en gång när jag la honom på mitt bröst i hans blåa varma favoritfilt. 

Somnar bäst i sin gosfilt på mammas bröst.

6 kommentarer:

  1. Väl klart att en sån liten going vill va hos sin fina mamma lite extra ibland <3

    SvaraRadera
  2. Så kul det var att träffa er idag! :)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Det var jättekul att träffa er igår! :) Hoppas vi ses snart igen! Kramar

    SvaraRadera
  4. SÅ kul att träffa dig och sötaste lille Nils <3

    SvaraRadera
  5. Grattis till pojken! Vilken söt blå filt! Vart är den köpt? Väntar barn nr 3 och letar mysiga filtar då de andra blivit så slitna under åren:-).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Filten är från Hemtex, finns i två andra färger också.

      Radera