fredag 25 januari 2013

Fredag

Känns som Nils gnällighet har minskat lite faktiskt. Han äter var fjärde, ibland vad tredje timme och det funkar bra, han verkar mätt och har därför inte fått tillägg en enda gång.
Idag har jag hunnit med massa saker, duschat, diskat, sorterat tvätt och fixat med lite smågrejer. Sånt brukar jag inte hinna när Micke jobbar då lilleman tidigare alltid krävt min uppmärksamhet och jag varit tvungen att bära på honom etc för att han inte skulle gnälka. Idag har han suttit i sin babysitter så glatt och även prövat babygymmet, vilket han tyckte var kul - iallafall ett par minuter.



4 kommentarer:

  1. Härligt att han är nöjdare nu!! Då går det framåt! :) trodde för en sekund att det var min son på bilderna, han har likadana kläder och precis ett sånt gym! :)

    SvaraRadera
  2. Han ser rätt nöjd ut i gymmet! :)

    Tack! Extra roligt nu med den nya kameran :)
    Nä, det är säkert ingen fara men det känns ändå sådär att hon gått ner..

    Trevlig lördag! Kramar

    SvaraRadera
  3. Vad skönt Jessica :) lille Nils, så go!

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att få lite gjort!

    SvaraRadera