fredag 11 januari 2013

Fredagsfika

Mötte upp Jeanette, Lina och Elin för en fredagsfika på Starbucks förut idag. Nils fick en mysig Benettonfilt och en ljusblå söt body av mammorna, superuppskattat!

Känns så kul att äntligen komma ut och börja göra lite saker. Micke och jag har det massa mysigt här hemma i vår bebisbubbla, men det är ändå så himla skönt att att komma ut en sväng, oavsett om det är en promenad till mataffären med Micke eller en träff med mammorna.


På måndag börjar Micke jobba igen, känns trist samtidigt som det ska bli roligt att få lite rutin på vardagen för Nils och mig. Jag har sån himla tur att Micke bara ska jobba 50% nästa vecka, så att vi alla tre får en liten inkörningsperiod på vårt nya liv. Tror det uppskattas lika mycket av alla tre att han jobbar 50%, inte minst av mig som har svårt att göra saker så fort Micke inte är hemma eftersom jag fortfarande inte får lyfta osv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar