torsdag 22 november 2012

Skötplats

Jag gillar Färg & Forms barngrejer. Jag har en sån här grå skötbädd fast med moln istället för får på. Just nu håller jag på att planera hur vi ska göra med skötplats och skötbord. Vårt badrum är extremt trångt men vi har inte direkt något annat ställe att placera ett skötbord på. Vi skulle kunna haft ett vägghängt skötbord i badrummet med det känns så krångligt att sätta upp och det blir heller inte så bra med förvaring.. Därför har jag kommit på en egen lösning med ett rullbord/köksö som ska vitmålas och som har två hyllor underitll. Den passar på milimetern in badrummet och har exakt sama mått som skötbädden. Bara att hoppas på att det blir bra, för i mitt huvud ser det bra ut  - men om det sen funkar i verkligheten, ja det är en annan femma ;)


10 kommentarer:

  1. De har så mycket fint och det blir säkert jätte bra :)

    Tack för din fina kommentar hos mig :)
    Trevlig fredag!

    SvaraRadera
  2. En sån skötbädd på bilden har vi :)
    Det låter som en jättebra idé!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Gillar också Moln-serien! :-) Ikea har annars ett rätt smalt och litet skötbord.. Sniglar heter det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har tittat på det skötbordet från IKEA men det var tyvärr några få centimeter för brett. Det vi ska ha nu är dessutom lägre i höjden vilket är bra för mig som är kort.

      Radera
  4. De lät ju som en jättebra lösning! Vi har inte heller plats i badrummet men det fungerar ganska bra ändå. Fast hade ju varit bra med rinnande vatten ibland.. Färg & form har jättemycket fint!

    Dopet blir den 8 dec.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hoppas det blir bra :)
      Kul med dop :)

      Radera