lördag 24 november 2012

Släkten är bäst

Denna lördag har varit riktigt bra! Pappa och jag startade dagen imorse hos farfar där vi kollade på massa roliga gamla bilder och åt supergod sockerkaka.

Vackra farmor på sin 50-års dag.

Sen åkte vi ner till torget och pappa och Henrik spelade på hästar, jag gick och kollade i några butiker. När vi sedan kom hem somnade jag på soffan medan mamma och pappa pratade med Jon på Skype.

På eftermiddagen åkte vi tillsammans med Eric, morfar, Maria, Maarit, Bengt, Ingrid och Martina för att titta på mormors grav. Sen bjöd bästa moster Maarit på lamm och budapesttårta, som blev mysigaste och bästa eftermiddag och kvällen på länge. Jag har verkligen världens bästa släkt!

Wesströms/Vissers.


8 kommentarer:

  1. Hej hej,

    jag har flera tävlingar igång på bloggen och nya kommer upp hela tiden fram till Jul. Passa på att vinna julklappar till dig själv eller till någon annan!

    Tävlingarna hittar du här: http://yarp.blogg.se/category/pagaende-tavlingar.html

    Hoppas du vill vara med och lycka till!

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt att träffa släkten, trots omständigheterna..

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är SÅ mysigt :) Uppskattar det till tusen :)
      Hoppas du haft en fin helg :)
      Kram

      Radera
  3. Härligt att umgås med familj o släkt :)
    Trevlig söndagkväll!

    SvaraRadera
  4. Det bästa som finns är en udnerbar familj <3

    SvaraRadera