fredag 2 november 2012

Fredag med mamma

Idag har mamma och jag haft en mor-dotter dag, jättemysigt!! Först var vi hos morfar och fikade, sen åkte vi till Toyland som är en internet leksaks-och babyaffär, men med sitt lager här i Stenungsund. Där köpte jag en arm till sängmobilen jag tänkt köpa, en babyhårborste och en ammningskudde. Fick 10% rabatt. Sen tog vi färjan över till Orust och åkte till Göksäter. Där köpte jag en gosig babyfilt, ett par tumvantar och ett par Alfons-byxor.

Hylla efter hylla med bebis och barngrejer :)

Mina inköp till bebis.


Nu ska pappa och jag laga mat, mamma är på fest med jobbet. Ikväll kommer Micke, som jag längtar efter mitt hjärta!

6 kommentarer:

  1. Så kul att handla bebis-grejer! :-)

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Mysigt med en mor- dotter dag!:)
    Fina saker du fixat till bebis:)

    SvaraRadera
  3. Mysig dag =) Fick ju hittat lite på Göken iaf =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa :) Tyvärr var det lite halvstressigt när vi var där då min mamma skulle hem till Patrics mamma, så jag hade säkert hittat mycket fler grejer om tiden hade funnits :)

      Radera