torsdag 22 november 2012

Bloggträff

I går var jag på bloggfika och träffade fyra andra jättetrevliga Malmömammor! Alltid roligt med nya ansikten och söta bebisar :) Tack för igår tjejer :)

Nu ska jag slänga i mig lite frukost och sedan blir det ett besök hos barnmorskan, håller tummarna för att SF-måttet ökat lite!!

Ikväll åker jag till Stenungsund för att gå på mormors begravning som är imorgon. Pappa jobbar i Köpenhamn idag så jag kan åka hela vägen från Malmö till Stenungsund med honom vilket verkligen är toppen!

3 kommentarer:

  1. Ja, jag tycker vi ses snart igen! Hade sf-måttet blivit bättre? Kramkram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade varit superkul!
      Ja, lite hade det allt växt :) Gulligt av dig att fråga :)
      Kram

      Radera
  2. God kväll...Skoj med en blogg träff..Var med bjuden på blogg träff i går på hansa 1400 men hämtar min son då så det gick inte..Kanske var där du var eller? Söt blogg och lycka till med bebisen när det väl startar..kram kram

    SvaraRadera