måndag 26 november 2012

Hemmaplan

Är tillbaka i Malmö igen och det känns så bra!

Film och bilar på tåget mot Malmö.


Brukar alltid tycka det är trist att åka från Stenungsund, men nu ville jag verkligen tillbaka hit! Har varit lite rädd att bebis skulle vilja titta ut i helgen som gått - det hade varit så typiskt eftersom jag inte var i Malmö eller med Micke. Jag vill gärna hinna fixa klart det sista innan bebis kommer och det vill jag göra utan att stressa. Nu låter det precis som att det bara är några dagar kvar till bf, vilket det inte är, men bättre att vara ute i relativt god tid ifall ifall. Tror det har varit lite för mycket på en och samma gång den sista tiden så nu ska jag verkligen försöka njuta och vila upp mig.

Pappa ska på firmafest i Helsingborg på lördag så han och mamma kommer hit till Malmö på fredag och bor på hotell. På lördag ska mamma och jag hitta på något roligt hela dagen - ska bli så himla mysigt!

7 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka och hoppas att du haft det bra trots begravning. Håller med dig om att det är bättre att vara ute i god tid. Skulle bebisen titta ut är inte det första man tänker på att gå och köpa saker eller ställa i ordning skötbord eller vad det nu kan vara. Jag tyckte att det var jätteskönt att allt sånt var klart när Astrid kom.
    Kram P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har haft det mycket bra :)
      Precis så tänker jag också :)

      Radera
  2. Välkommen tillbaka till Malmö!

    Älskar mönstret på åkpåsen! :)

    SvaraRadera
  3. Mysigt med heldag med mamma =)
    Blir så trött på att jag inte kan kommentera dina inlägg på mobilen. Läser ju bara bloggen där typ....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm, undra om det är någon inställning jag kan ändra - så att man kan kommentera från mobilen?

      Radera
  4. Vet inte... Tror inte det. Jag kan kommentera men så fort jag klickar på skicka så hänger det sig.

    SvaraRadera
  5. Nu gick det! Äntligen! Man kan ju välja vad man vill kommentera som och denna gång valde jag inget alls och då funka det :))

    SvaraRadera