tisdag 13 november 2012

I love your blog

Söta Elin gav min blogg en utmärkelse, så otroligt roligt! Jag läser dagligen Elins blogg och eftersom hon gav mig utmärkekelsen länkar jag vidare till fem andra söta bloggerskor.

 
Sara med söta dottern Signe, har så fint hus och skriver en del om inredning.
 
Malin är superpysslig och lagar massa god mat och tipsar om goda bakverk. 
 
Anneli, går i väntans tider precis som jag.
 
 Josephine är sjuksköterska precis som jag och det är lite extra roligt att följa hennes blogg då hennes första barn beräknas titta ut två dagar efter mitt.
 
Julia bor i finaste sekelskiftshuset och inspirerar mycket vad gäller inredning.
 
 
 
Reglerna för utmärkelsen är:
1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den
2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar
3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg

2 kommentarer: