torsdag 1 december 2011

REN skincare

Det absolut bästa märket för ansiktsprodukter jag testat är helt klar REN Skincare. Den sista året har min hud i ansiktet försämrats. Har förr alltid haft ganska torr fin hud utan en enda finne. I våras var blen den helt plöstligt fet med mycket acne. Gick därför hos en hudterpeut som rekomenderade REN Skincare till mig. Sen dess har huden förbättrats avsevärt!
Hudförändring tror jag beror på hormonförändringar. Att huden förbättrats tror jag beror på en kombination av hormonförändring (åt det bättre hållet) och på REN:s produkter.

'

REN har inte massa skit i sina produkter, vilket jag tror gör mycket. De doftar kanske inte lika gott som andra hudprodukuter, men i det här fallet gör det mig inget alls.

Det är hyffsat dyra produkter, så jag köper mina på nätet. Brukar köpa direkt genom REN skincare hemsida. Frakten kostar 10 pund, men det är det helt klart värt, det blir ändå billigare än om man skulle köpa nåt i butik.

2 kommentarer:

  1. Var inte länge sedan jag lämnade en kommentar om dom goda saffransbullarna :) Men när jag läste ditt föregående inlägg, så vill jag bara skriva att; vad bra att du tog upp hur du kände - ingen ska behöva känna så. Jag hoppas verkligen att det löser sig snart för dig! Så att det känns bättre för dig.

    Lite omtanke o värme till dig från mig. Kram

    SvaraRadera
  2. TACK, du anar inte vad det värmer!! Kram

    SvaraRadera