onsdag 28 december 2011

Ingen rast och ingen ro

Innan jag åkte till Stenungsund hade jag tänkt att jag skulle ha en lugn och skön vecka här, bara slappa och vila upp mig.. Hahaha, det kan jag säga att det är det sista jag gjort....
Igår var Micke, Eric mamma och jag i Göteborg på mellandagsrea. Mamma bjöd oss på lunch på Chilli, en thailändsk restaurang med fantastiskt fräsch och god mat.

Den här blå kappan var såå fin bakifrån, framifrån såg den mindre fin ut, så den fick stanna kvar på H&M.

Fick en ring och ett par örhängen av mamma och pappa i julklapp som jag bytte då ringen blev förstor. Rätt storlek fanns såklart inte, så det blev dessa två ringar istället.

Idag har vi varit en sväng på torget och nu ska vi snart iväg och äta middag hos Veronika och Christian. När jag väl är här hemma vill jag ju såklart passa på att träffa alla, så då blir det såhär intensivt, men det är det värt! Imorgon är första dagen vi inte har något inplanerat (än sålänge).

Micke och jag åt en god räkbakelse på torget idag.

1 kommentar:

  1. Mmm den räkmackan såg inte dum ut :)
    Ja chilli har jättegod mat! Mysigt med en dag i stan!

    SvaraRadera