fredag 16 december 2011

Mysfredag

Ledig idag och även resten av helgen. Marianne och jag har ätit lunch idag, och sedna varit på en liten shoppingrunda. Mycket trivsamt. Vi var på ett café som heter Feed, ååhhh vad mycket goda grejer de hade! Marianne har pratat mycket om det stället så det var kul att äntligen få komma dit.



Sååå god kyckling med en kall limesås. Brödbiten var helt sjuukt god med massa frukt i.

Super duper god liten chokladkaka med cocos.

Efteråt åkte vi till Nova Lund för att shoppa lite. Jag köpte två par halsband, det ena på Indiska (ett svart brett) och det andra på Vero Moda (ett långt flätat i silver). 

På Nova Lund.

Ikväll är Micke på julfest med jobbet, och imorgon ska han hem till Daggen på fest. Så det blir en lugn helg för min del. Ikväll ska jag äta lussekatter och dricka glögg framför någon bra film :)

Hoppas ni ha en mysig fredagskväll!

4 kommentarer:

  1. Fin ny design!

    SvaraRadera
  2. konstigt... jag lämnade ett meddelande förut med men det syns inte till....

    SvaraRadera
  3. Taack :) Så himla trött på den gamla, men hade svårt att komma på nåt bra, så tillslut blev det såhär :)
    Sådär blir det ibland när jag kommenterar på din blogg också.. Sen så dyker det upp efter en stund (på din blogg alltså) har jag sett.. Skumt.. Men nu ser jag iallfall båda dina inlägg :)

    Hur blev rocky roaden? Är supernyfiken!

    SvaraRadera
  4. Den blev TOK god!!! =) Så hugg receptet!

    SvaraRadera