fredag 30 december 2011

Malmö

Nu är vi tillbaka i Malmö. Kändes sjukt vemodigt att åka från mamma och pappa, kände mig verkligen inte "klar" med Stenungsund. Har haft en supervecka hemma, såå kul att träffa mamma, pappa, Jon, Eric, Ebba, Gustav, Veronika och Christian och Martina och Kristoffer (och Clara en snabbis på juldagen).


Men så fort vi kom fram till Malmö kändes det vara kul! Ett nytt år är ju på ingång, känns sååå kul! Ska bli skönt att rensa bort julen här hemma också, men det får bli efter nyår då jag jobbar nyårsafton kväll och nyårsdagen dag.

Så fort vi packat upp väskorna kom Marianne och hämtade oss sedan åkte vi till Ica Maxi och storhandlade. Efter det det unnade vi oss varsin pizza, det var säkert ett halvår sen jag åt det sist, så det kände jag mig värd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar