tisdag 20 december 2011

Två år

Tiden går fort när man har roligt, idag firar Micke och jag två år. Känns dock som att vi varit tillsammans längre än två år, på ett bra sätt alltså!
Micke gör mig till världens lyckligaste! Jag älskar att han är så omtänksam och givmild, han sätter alltid alla andra före sig själv. Jag älskar att krypa ner under hans täcke och värma min kropp mot hans varma trygga (hans torskblocks-iskalla fötter kan han dock få hålla för sig själv). Jag älskar att äta långfrukost på helgerna och lösa korsord tillsammans, att laga mat tillsammans (även om vi inte alltid är överens om hur alla maträtter ska göras) och att mysa framför en bra film med en massa tända ljus. Han får mig alltid att skratta och må bra.

Vi träffades på en fest som ingen av oss egentligen skulle gå på, sen hade jag 25-års fest (egentligen var det 49-års fest för Emelie fyllde 24 och vi hade fest tillsammans) som Micke kom på och sen träffades vi på en tredje fest. Efter den sista festen var vi oskiljaktiga under flera veckor, Micke var alltid hos mig i min korridor.

Micke på min 25-års fest.

December 2009.

Strömpis mars 2010.

När jag och Micke flyttade ihop i Örebro flyttade vi alla mina grejer på denna tvättstugevagen.. Tur att man kan skratta åt det i efterhand ;)

Malmö maj 2010.

Sommaren 2010 i Stenungsund.

Turiket 2010.

Examen juni 2011.

Malmö 2011.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta Micke!

4 kommentarer:

  1. åhhh sötisar!! grattis!!! härligt när ma träffar någon som allt bara klickar med! att man kan vara sig själv till 110%!!! jag och patric har vart ihop i snart 7,5 år!!!! herregud känns helt galet länge!!!!! ;)

    SvaraRadera
  2. Ja det är det verkligen :)
    Du vet, tiden går fort när man har roligt ;)

    SvaraRadera
  3. Å där kom mina tårar som på posten, är så glad att ni har varandra. Älskar att Micke gör dig så lycklig, och är oändligt avundsjuk på er starka kärlek. Puss och grattis

    SvaraRadera