måndag 26 december 2011

Juldagen

Hade en fantastiskt rolig kväll igår! Veronika och Christian hade förfest, alltid lika kul! Många som flyttat från Stenungsund och som var hemma över jul var där, så kul att träffa alla! Rasmus körde oss till Baden, och vi kunde gå rakt in, det var ingen kö. Har aldrig hänt, det brukar vara timslång kö annars. De var två ingångar så det var nog därför det inte var någon kö, för inne på Baden var det knöfullt som alltid på juldagen. Det var sååå kul på Baden, massa dans och en del shotar. Alltid så kul att träffa alla man inte ser så ofta.




Veronika, Christian och Maria.


Rasmus, Henke och Rebecka.

Veronika och Pontus.


Jag träffade Malin, såå kul!

Dansgolvet. 

Linus och Simon.

Malin nr 2 :)

Anton, Tobbe min bror Jon och Helena.

Min galet snygga vän Vivo!

Gurra åker till Hemesdal och säsongar idag.

Det blev en sen kväll, och vi var nog inte hemma fören halv fyra. Såå skönt att lägga huvudet på kudden och sova :)
Idag blir det jäättelungt. Skulle vilja äta pizza, men har en känsla av att man måste äta julrester (som man är såå trött på nu). Ikväll ska hela familjen Wesströms på bio och se Sherlok Holmes, ska bli så mysigt!


4 kommentarer:

  1. Jättekul att träffa dig!!! Men huuuuu vilket hemskt kort på mig ;)
    Hoppas bion är bra! Mysigt att gå med familjen. Här blir det pizza... bakis som tusan =P

    SvaraRadera
  2. Då skulle du sett de andra korten, hahaha! Ingen av dem blev bra, detta var det som var "bäst" ;)
    Åhhh vad gott med pizza!!!!!!! Jag försökte få pappa att åka och köpa det, men icke - här blev det såklart julmat.... Men nu är det ett år kvar till nästa gång man äter julmat ;)
    Kram från en snygging till en annan snygging :)

    SvaraRadera
  3. Åh fy!! De korten vill jag inte ens tänka på =p
    Det var super gott med pizza. :) ja julmat är man rätt trött på nu. Var filmen bra? Kram kram

    SvaraRadera
  4. Den var jättebra, den måste du se :-)

    SvaraRadera