söndag 18 december 2011

Fjärde advent

Bara 6 dagar kvar till julafton, jag längtar verkligen hem till min familj i Stenungsund! Jag jobbar tre dagar denna veckan, sedan får jag äntligen lite välförtjänt julledighet!
Micke har varit som en aceton-stinkande sengångare hela dagen, han har ju gjort en tvådagars i helgen, så det har inte blivit så mycket gjort här hemma idag. Vi var på Triangeln en kort sväng och köpte de allra sista julklapparna. När vi kom hem slog jag in alla julklappar och Micke lagade mat. Det blev kyckling med en asiatisk touch, starkt men gott.


2 kommentarer:

  1. Vad fina klappar du slagit in!
    Själv brukar jag älska att slå in paket... men inte i år av någon konstig anledning! Har bara slagit in i papper... har inte ens snöre! ;) Det är väl för att julkänslan inte finns där =(

    SvaraRadera
  2. Det är kul att slå in paket :)
    Jag håller med, vart fasiken är julkänslan??!

    SvaraRadera