torsdag 28 januari 2016

Dejt

Igår hade vi barnvakt, så Micke och jag kunde smita iväg på bio en stund. Det var såå skönt att komma iväg bara vi två och såå mysigt att få ha honom för mig själv och att kunna sitta ner i lugn och ro under två timmar. Marianne var snäll och ställde upp och passade pojkarna så det kändes extra tryggt, de båda tycker mycket om henne.

Vi såg "En man som heter Ove" och jag älskar ju svenska filmer och serier, till skillnad från Micke. Jag tyckte att filmen var både bra mysig och rolig, medan Micke tyckte att den var citat "okej".

 
Fantastiskt bild på oss.. Bra kvalitet och snyggt par osv - HAHAHAHA! Men bättre än inget ;)

1 kommentar:

  1. Egen vuxentid är värt mycket mer nu med två barn än med ett tycker jag. Härligt att ni fick komma iväg. Du tar verkligen tillvara på tiden nu måste jag säga.
    En man som heter Ove är en av de bästa böcker jag någonsin läst. Vet att filmen inte kommer att vara lika bra men jag tror att den ändå är bra eller okej. Nöjer mig nog med att se den hemma dock...

    SvaraRadera