tisdag 27 oktober 2015

Tillbaka i Malmö

Nu är vi tillbaka i Malmö igen. Vi kom hem igår och det var riktigt skönt att landa hemma i lägenheten igen, ja, minus bullret från avfuktaren då.. Förhoppningsvis tar de bort den i slutet på veckan.

Vi hade en toppen en-och-en-halv-vecka i Stenungsund där vi umgicks med min familj, hade kul på 60-års kalas, var utomhus en massa massa, träffade kompisar och fikade och promenerade, träffa nytillskott osv osv. Jag träffade Veronika ett par gånger, och Zigge och Zoey; hennes flicka som är en månad gammal och såå liten och söt. Man glömmer såå fort hur små de var.. Martina var en kväll hemma hos mamma och pappa och umgicks och vi var på torget en sväng och fikade och kollade i butiker. Jag träffade gamla vänner och bekanta när jag var på torget, och det var också himla himla kul. Nils fått umgås med mormor och morfar och det är han såå nöjd med!

Skönhetstidning och cappuccino på tåget mot Malmö.

Jag är redan igång med träningen igen och var på yoga igår och cirkelfys idag tillsammans med Sara. Såå gott och roligt att röra på sig. Imorse var jag hos frisören och klippte håret ännu kortare... Vart ska detta sluta..?! Helrakad?? Haha, nää, nu ska jag inte klippa det en millimeter korare! Men jag var så trött på att håret i nacken var mycket längre än luggen (som förövrigt är sååååå tunn nu igen, lagom till att den växt ut.... jäkla amning!) Imorgon ska vi till Elvin, Elin och bebis i magen och hänga med dem, på kvällen ska Elin och jag på ett event med Femme Collection och på fredag ska Nils på Halloweenfest. En massa roliga saker som händer i veckan med andra ord.




3 kommentarer:

  1. Men vad massa kul att se fram emot 😄 vad är femme collection för något? Hoppas du får en bra och rolig vecka kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är Hannah Graafs klädmärke :)
      Tack detsamma :)
      Kram

      Radera
  2. Ja, det där håret alltså. Det icke-existerande håret. Buhu. Det är så sjukt trist att det är tunt och fjunigt och fult. Bebishåret vid pannan är en sak och sedan är det stubben i nacken. Längtar tills det växer ut och man kan känna sig snygg. Samtidigt försöker jag att inte klaga gör mycket. En kompis har alopecia och är mitt i ett skov och kommer behöva raka av allt hår ganska snart. Där ligger vi ändå i lä.

    Bra att du håller igång!

    SvaraRadera