söndag 4 oktober 2015

Egentid med Nils

Igår hade jag egentid med Nils! Det var så himla uppskattat från båda håll. Jag ammade Olle och lämnade tryggt över honom till Micke och så cyklade Nils och jag in till stan. Han ville gå på leksaksaffären så det gjorde vi. På leksaksaffären tittade vi på en massa bilar och han sa så snällt "jag skulle gärna vilja ha den här bilen", och då kunde jag inte hålla mig, jag var bara tvungen att köpa den till honom. Gissa om han blev glad! Efter leksaksaffären gick vi på café och han fick själv välja vad han ville ha. Han valde såklart den största kanelbullen, vem hade inte gjort det liksom? Vi satt länge på cafét och fika och pratade, mest om bilar. Efter fikat cyklade vi bort till Triangeln och mötte upp Micke och Olle. Micke klippte sig och vi hörde Olle långa vägar innan vi ens kommit in på frisörsalongen, den ungen kan skrika, haha! Så fort jag tog honom i min famn slutade han skrika och sedan somnade han efter typ två minuter. Men det var inte så konstigt att han skrek, för han var jättejättetrött och man måste aktivt få honom att somna, typ ha honom i famnen och vagga honom lite så somnar han på några sekunder, och det är ju inte så lätt då man sitter i frisörstolen.

Liten kille med stor kanelbulle. 

1 kommentar:

  1. Den där bullen såg inte fel ut, älskar kanelbullar!
    Kan riktigt föreställa mig hur han skrek och hur Micke svettades i frisörstolen. Och så kom du bara in och räddade situationen. Bra jobbat!

    SvaraRadera