onsdag 21 oktober 2015

31 år

Igår var det min födelsedag. Jag fyllde 31 år. 31 - vad hände där? Känner mig inte direkt som 31, eller känner kanske jag gör, men när jag tänker på hur gammal jag är så är jag kanske 26 typ. Hur som helst, jag blev uppvaktad hela dagen med telefonsamtal, sms osv och till och med ett födelsedagskort skickat med vanliga posten hit till mamma och pappa. Kortet var från Micke. På kvällen blev jag ännu mer firad med god middag, tårta och paket. En jättemysig födelsedag, men saknade Micke.

Jag fick Sensais nya doft The Silk och en mascara från Sensai, tror att jag ska byta mascaran så den just den gärna smular sig in i ögonen. 

På dagen igår somnade båda pojkarna i vagnen samtidigt, och de sov länge! 


4 kommentarer:

  1. Vilken härlig födelsedag du fick =) och vilka fina presenter!
    Vad konstigt att den smular sig in i ögonen. Smular gr den ju när man tvättar av den med varmt vatten men konstigt att den gör det på dagen, då ska den ju hålla. Har alla vart så eller bara en? Vill du ha en riktigt bra volym mascara kan jag rekommendera Chanels Le Volume! Den är sååå bra!!!! Blir volym direkt och man kan även jobba in mer volym utan att det då klumpar och stråna klibbas ihop. Love it!

    SvaraRadera
    Svar
    1. En supermysig födelsedag!

      Ja, alla deras 38 graders mascaror smular in i ögonen på mig. Jag tror det jag får foundation på ögonfransarna innan jag applicerar mascaran. Har jag vanlig mascara så lägger den sig gärna sådär grått och tråkigt under ögonen.. Så nu har jag köpt vattenfast mascara och ska prova om det funkar bättre :)

      Tack för tipset, den ska jag kolla in :)

      Radera
  2. 31 är ingen ålder för en tvåbarnsmorsa!! Tänk på mig som fyller 36 (hua)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har slutat åldersnoja mig :) Alla åldrar är bra :)
      Kramar till dig!

      Radera