torsdag 22 oktober 2015

Sensai - The Silk

I födelsedagspresent fick jag Sensais nya doft The silk. Den är heelt fantastisk och jag är så himla glad att jag fick den. Jag velade länge länge mellan om jag ville ha Edt:n eller Edp:n då dessa inte riktigt luktar likadant. Båda luktar helt fantastiskt, men jag valde Edt:n då den är lite lättare, lite mer frisk och doftar mer av päron och violblad jämfört med Edp:n, vilket passar mig bäst just nu med tanke på att jag mest är hemma med barnen. Edp:n är (för mig) mer en kvällsdoft och lite kryddigare, men såå himla god den med! Önskar faktiskt att jag hade båda två, så goda är de!

Sensai The Silk.

2 kommentarer:

  1. Ska spara detta tipset i bakhuvudet. Jag beställde skin från clean och är helt kär! Får se om detta också kan vara nåt för mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att du hade tyckt mycket om denna! Det är precis som Cleans Skin sådär naturlig liksom, luktar trygghet och ren hud - mycket svårt att förklara, hahhaha :) Gå och lukta på den :)

      Radera