lördag 17 oktober 2015

Stenungsund

Fukten som uppstod efter våra grannars läcka i sommras har trots flera veckors avfuktning inte torkat.. Därför kontkades ett annat avfuktningsbolag, som nu får göra klart jobbet. Så i torsdags kom den nya avfuktaren på plats, och de har rivit ner färg från väggar osv. Avfuktaren låter helt galet mycket, dygnet runt, och inomhusluften blir jättetorr..  Så Olle, Nils och jag åkte hem till mamma och pappa i Stenungsund igår. Ikväll ska vi på överraskningskalas till min moster som fyller 60 år. Det ska bli jättekul då jag inte träffats henne och på länge.




6 kommentarer:

  1. Så mysigt att komma "hem" lite. Hur länge blir ni kvar? kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättemysigt att komma HEM <3 Vi blir nog här hela veckan :) Kram

      Radera
  2. Men blä. Jag hoppasverköigen att mi får kompensationför detta genom både försäkringsbolaget och kanske reducerad hyra!
    Åker ni hem på söndag eller senare? Hade varit kul att träffas på en fika men vi har städdag här hemma på lördag ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men hallå vad ful texten blev �� Tror ändå att du fattar vad jag menar...
      -Jenny-

      Radera
    2. Ja, det kan man verkligen hoppas på.. Vi får se vad som händer :)
      Vi åker nog kring söndag.. Det hade varit jättekul att ses! Men vi kommer i jul igen, kanske vi kan få ihop det då? Det hade verkligen varit kul!
      Kramar

      Radera
    3. I jul ska vi nog kunna få till en dejt hoppas jag!
      Kram
      -Jenny-

      Radera