måndag 16 februari 2015

Göteborg

Nils och jag tog bussen in till Göteborg i förmiddags. Det gick hur bra som helst och Nils fick sitta på vanligt busssäte istället för som vanligt, i vagnen. Han var alldeles lyrisk och tyckte att det var jätteroligt. I Göteborg mötte vi upp Emma och hennes söta August, som är precis ett år yngre än Nils. Vi gick till Fröken Olssons och åt lunch. Nils var på sitt absolut värsta humör.. Det var så skönt när han var somnade efter att han ätit sin lunch. När han väl vaknade någon timma senare var han sig själv och på ett strålande humör.

På bussen in till Göteborg.

Det var så himla himla roligt att träffa Emma, det var över ett år sedan jag träffade henne sist (när August låg i hennes mage) och att träffa August var också så himla kul, jag har ju hittills bara sett bilder på honom.

August och Emma. 

Vi gick en sväng på stan efter lunchen. Jag köpte en ny silverring med en boll på Avi och Lena då min som jag har haft ganska många år har blivit repig och bucklig. Det blev en alldeles lagom dag, vi var hemma vid 17-tiden igen.

På tåget hem till Stenungsund igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar