fredag 2 maj 2014

Finbesök

Första maj och röd dag och även jag var faktiskt ledig igår. Mamma och pappa var här och besökte oss i Malmö och det var så himla roligt! Nils är numera lite blyg och reserverad i början då han träffar nya personer, och jag trodde faktiskt inte att Nils skulle känna igen sin mormor och morfar eftersom han tyvärr inte träffar dem så ofta. Tji fick jag för det gjorde han visst det! De kom precis när han skulle sova sin middagsvila, men Nils blev så till sig så han fick showa loss lite innan vi la honom igen och då tog det rätt lång tid innan han somnade.

När han vaknade gick vi en sväng i Folkets park för att därefter gå och sätta oss på vår favoritrestaurang som serverar indisk mat. Igår var maten dessutom ännu godare än den brukar vara, om det var för att vi alla var hungriga som vargar eller för att de gjort något annorlunda vet jag inte, men det spelar ju mindre roll.

Sötaste lillkillen.

Mamma, pappa, Nils och Micke.

Sysselsättning för rastlös kille.

Idag har vi varit på Mobilia  med mamma och pappa och shoppat lite grann. Jag köpte en primer från BareMinerals och en concealer från Idun. Två solhattar fick visst följa med hem också, och just det ja, två kepsar till Nils!

Mamma och pappa har precis åkt hem och jag väntar på att Micke ska komma hem från jobbet så att jag kan gå ut och springa en runda. Sedan blir det tacos och nån bra serie ikväll.

 Ha en fin fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar