tisdag 29 april 2014

Silky Bronze Self Tanning for Body

Jag vinner aldrig något, och då menar jag aldrig. De få gångerna jag vunnit något är två. Första gången vann jag tidig semester, och det ville jag inte ens ha. Andra gången vann jag en påse godis när jag läste till sjuksyster och vi hade en lab där vi tog reda vilken blodgrupp vi hade. Min farmor däremot; hon vann alla tävlingar hon deltog i. Hon vann allt från köksmaskiner till resor och små simpla markandslotterier.

Hur som helst, för några veckor sedan var jag med i en tävling på facebook. Och så en dag förra veckan när jag satt och slöscrollade, så såg jag mitt namn på nyhetsflödet på Facebook. Jag kollade närmare och just då mindes jag inte ens att jag hade deltagit i tävlingen. Men det hade jag, och vunnit hade jag också gjort! Wiihoo!! Jag vann en brun utan sol från Sensai by Kanebo, och det är minsann inte fy skam då den kostar 745 kronor.

Silky Bronze Self Tanning for Body.

Nu har jag även hunnit testa den. Jag är egentligen inget fan av BUS då jag tycker det är rätt krångligt att få till, tar lång tid och sedan luktar det så himla illa. Men denna var hur simpel som helst att applicera och det fick fort. Men den luktade precis lika illa som alla andra BUS:er. Det blev en jättefin varm brun färg, inte särskilt mycket, men jag har ju bara använt den en gång också. Så får jag ser min hud tex anklarna under de uppvikta jeanskanter eller mina underarmar, och så tänker jag att "åh, vilken fin färg", sådär lite lagom när man hunnit sola lite grann bara. Imorgon ska jag nog smörja in mig en gång till och då lär jag få ytterligare färg.

2 kommentarer:

  1. Grattis! Vad roligt! 😄 Vinner heller aldrig så de få gånger det händer då blir man extra glad! 😄

    SvaraRadera
    Svar
    1. Superkul!! Jag blev verkligen såå glad :) Nu ska jag strax smörja in mig en andra gång ;)

      Radera