söndag 27 april 2014

Skanör

Igår var vi i Skanör med Elin, Hannes och Elvin. Det tog ett litet tag innan vi kom dit (ja, alltså Micke, Nils och jag) då det uppstod en massa krångel på vägen. Vi hade helt fantastiskt väder hela dagen, nästan sommarväder! Dagen startade med lunch som bestod av räkmackor och en väääldigt bestämd och skrikig Nils. Han är inne i en period nu då han absolut inte vill äta. Men då han satt och tittade på Elvin och blev distraherad av honom åt han av bara farten, han märkte nog inte att jag stoppade in sked efter sked i munnen på honom. Efter lunchen släppte vi lös pojkarna på den kilometer långa fina stranden, då blev Nils på mycket bättre humör! Nils tyckte det var fanatiskt med all sand och stormtrivdes! Sen stoppade vi pojkarna vi vagnarna och de somnade ganska snabbt båda två, så vi satte oss i solen på Da Aldo och tog varsin kaffe och glass och satt och pratade.

Räkmake och fiskhamburgerlunch!

Nils är överlycklig för all sand!

Grabbarna grus.

Mina fina killar!

Ååh saand!
 

Bara fötter i den varma sanden. Sommarfeelings!!


Kaffe och glass.

Nils och Elvin sov sött i sina vagnar.

På kvällen var vi hos Mickes farfar och åt middag med Mickes pappa och hans farbror. Jag är så jäkla allergisk nu, har helt seriöst aldrig varit så dålig i min allergi som jag är nu så jag var snuvig, trött och hade huvudvärk så jag kände mig inte helt på topp.. Det var sååå skönt att få komma hem sen efter en lång dag utomhus. Jag slocknade på två röda efter att jag huvudet på kudden.

1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag! 😄
    Hoppas du blir bättre från allergin snart kram

    SvaraRadera