onsdag 16 april 2014

Ledig onsdag

Nils och jag fick frukostsällskap idag. Elin och Elvin kom hit och mumsade på scones och jordgubbssmoothies. Pojkarna lekte och Elin och jag satt och pratade. Vi gjorde ett besök på öppna förskolan och deras sångstund, men idag var ingen av pojkarna så särskilt roade av just sångstunden. Efter sångstunden gick vi tillbaka hit och åt lunch. Därefter en välbehövlig middagsvila, jag är ännu inte helt kry efter min förkylning.

Nybakta scones och lek i bakgrunden.

Nils och Elvin äter smoothie (som blev lite väl tjock) med sked. När den blev lite mer varm drack de den istället så den blev mer rinnande. 

Sötaste pojkarna i hela stan, på väg till öppna förskolan.

"BÄR mig"

Rita med olika färger är roligt. Så länge som Nils satt och ritade har han inte suttit med en och samma sak någonsin. 

Det var en riktigt toppenförmiddag, precis så som det var förr när vi båda var mammalediga samtidigt. Så att vi idag var lediga båda två på samma dag var ju hur bra som helst!

2 kommentarer:

  1. Mysig dag ni haft! Hade vart roligt om vi bodde närmare varann ;) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade varit såå roligt om vi bodde nära :) I sommar måste vi träffas!
      Kramar

      Radera